dinsdag 27 januari 2009

Peter de Vries houdt verschijnen Steve Brown bij RTL Boulevard tegen

Steve Brown zou vanavond bij RTL Boulevard verschijnen, maar volgens hem hield Peter R. de Vries dit tegen, zo schrijft Brown op zijn weblog. ,,Uit de feiten die ik in dat interview met RTL stelde bleek onomstotelijk dat De Vries liegt. Onder andere dat ik nog nooit van mijn leven een ring heb gedragen en ben blijven staan tot de politie kwam."

Ik kreeg zo juist een teleurgestelde redacteur van RTL-Boulevard aan de lijn die mij mistroostig mede deelde dat zij onder druk van De Vries men de uitzending moesten cancelen. Zij waren zwaar onder druk gezet. Zou hier de black hand van Big Boss John de Mol een rol hebben gespeeld?" Aldus Steve Brown.

Als gevolg hiervan nam Steve contact op met SBS-6 waar hem een telefonisch interview werd afgenomen wat in shownieuws zou worden voorgelezen. Er is ook een telefonisch interview met Ruud de Wild.

De mishandeling vond zaterdag plaats in de buurt van de Rai. Peter R. de Vries zou door Brown zijn aangevallen toen hij in zijn auto zat. Hij zou zijn geschopt en geslagen. Er bestaat echter een foto van een bebloede Steve Brown. De foto is aangeleverd door een zekere Wilson, die hierbij als onderschrift plaatste dat de hoofdwond van Brown veroorzaakt is door het portier van de auto van De Vries.

Steve Brown schrijft o.a. op zijn weblog: ,,Tientallen mensen hebben zich inmiddels ook bij mij gemeld dat zij bereid zijn te getuigen in deze dat De Vries liegt. De komende eventuele rechtszaak zal dan ook waarschijnlijk de Greatest Media Show on earth worden in Nederland met ongekende kijkcijfers.''

Plaats op NuJij Voeg toe aan Blig Facebook Facebook

0 comments: